loading...
اندرویدکده,اندرویدیها دانلود بازی اندروید | دانلود نرم افزار اندروید
آخرین ارسال های انجمن
اندرویدیها,اندروید کده بازدید : 3673 شنبه 23 خرداد 1394 نظرات (0)

 

 

راهنمای فعال سازی و تنظیم سیستم ضد سرقت ESET Mobile Security For Android
 

سیستم ضد سرقت در نرم افزار ESET Mobile Security به صورت پیش فرض غیر فعال است و باید کاربر با ایجاد تنظیمات و رمز امنیتی آن را فعال نماید. برای فعال کردن سیستم ضد سرقت در گوشی خود طبق تصویر بخش Anti-Theft را فعال کرده و با استفاده از دکمه مربوطه این قابلیت را روشن کنید. اگر این اولین بار است که سیستم ضد سرقت این گوشی را فعال میکنید مراحل فعال سازی سیستم ضد سرقت آغاز خواهد شد که شامل 8 مرحله خواهد بود که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت.


فعال کردن سیستم ضدسرقت ESET Mobile Security          فعال کردن سیستم ضدسرقت ESET Mobile Security


1- در مرحله اول ( تصویر سمت چپ ) باید رمز امنیتی نرم افزار را انتخاب نمائید . دو بار رمز انتخابی خود را وارد کرده و در قسمت Reminder Phrase کلمه ای برای یادآوری رمز بنویسید. این کلمه نباید شامل رمز اصلی باشد و در حقیقت برای شما نشانه و یادآور رمز اصلی می باشد. دقت کنید که وقتی رمز امنیتی اشتباه وارد میشود کلمه یادآور به کاربر نمایش داده میشود لذا نباید کلمه ای واضح و مشخص باشد تا سارق نتواند از کلمه یادآور ، رمز اصلی را حدث بزند !

2- در مرحله دوم آنتی ویروس ، خود را در مقابل حذف شدن محافظت خواهد کرد . برای این کار باید نرم افزار ESET Mobile Security به عنوان مدیر تعریف شود. برای این کار دکمه Next را بزنید و سپس دکمه Activate را انتخاب نمائید.


فعال کردن سیستم ضدسرقت ESET Mobile Security          فعال کردن سیستم ضدسرقت ESET Mobile Security

3 - در مرحله سوم سیم کارت فعلی شما به عنوان سیم کارت مورد اعتماد سیستم تعریف میشود . لذا اگر سیم کارت دیگری وارد گوشی شود ، گوشی قفل شده و رمز امنیتی را از کاربر درخواست خواهد کرد.


فعال کردن سیستم ضدسرقت ESET Mobile Security          فعال کردن سیستم ضدسرقت ESET Mobile Security


4 - در مرحله چهارم شما باید یک شماره یا یکی از مخاطبین خود را به عنوان فرد مورد اعتماد خود معرفی کنید. سیستم ضد سرقت در صورتی که سیم کارتی غیر از سیم کارت های مورد اعتماد وارد گوشی شود پیامکی به شماره فرد مورد اعتماد شما خواهد فرستاد . همچنین این فرد از طریق شماره خود با ارسال پیامکی با متن eset remote reset به شماره شما ، می تواند رمز امنیتی نرم افزار ESET Mobile Security را ریست کند . این قابلیت در زمانی که شما رمز امنیتی سیستم ضد سرقت خود را فراموش کرده اید کارامد خواهد بود.

5- در مرحله پنجم اطلاعات تماس خود را برای سیستم تعریف میکنید تا درصورت مفقود شدن دستگاه ، یابنده ، نام و شماره تماس ثانویه شما ( ترجیحا تلفن ثابت یا فرد مورد اعتماد ) را بر روی گوشی مشاهده خواهد کرد و میتواند با شماره ای که به عنوان Alternative contact information تماس گرفته و شما را در جریان پیدا شدن دستگاه قرار دهد. همچنین در هنگام مفقود شدن گوشی به یابنده این امکان داده خواهد شد تا از طریق گوشی با شماره فرد مورد نظر شما تماس بگیرد .

 

فعال کردن سیستم ضدسرقت ESET Mobile Security          فعال کردن سیستم ضدسرقت ESET Mobile Security


6- در مرحله ششم فرامین پیامکی فعال خواهد شد . شما باید رمزی را برای فرامین پیامکی انتخاب کنید. لذا به پایین صفحه مراجعه نموده و رمز فرامین پیامکی خود را انتخاب نمائید. اگر گزینه Use my Security Password .. را انتخاب کنید رمز امنیتی که در مرحله اول تعریف کرده بودید به عنوان رمز فرامین پیامکی نیز در نظر گرفته میشود. اما فرامین پیامکی چیست ؟ شما میتوانید با ارسال متن نمونه فرمان از هر خطی به خط خود عملیات زیر را انجام دهید :

eset lock password
با ارسال این فرمان از طریق پیامک به خط خود ، گوشی شما قفل شده و رمز امنیتی سیستم ضد سرقت از کاربر درخواست خواهد شد. این فرمان زمانی که گوشی شما در وضعیت unlock سرقت میشود کاربرد دارد تا سارق نتواند به اطلاعات گوشی دسترسی پیدا کند.

eset siren password
با ارسال این فرمان گوشی شما حتی در حالت بی صدا (Silent) هم قفل شده و شروع به آژیر کشیدن خواهد نمود. این قابلیت برای پیدا کردن گوشی در یک محیط شلوغ یا برای پیدا کردن سارق در محیط هایی هماننده اداره ، شرکت یا دانشگاه کاربرد دارد.

eset find password
این فرمان با استفاده از سیستم GPS گوشی موقعیت فعلی دستگاه را برای شما به صورت لینک نمایش در Google Maps پیامک خواهد کرد و شما میتوانید با استفاده از Google Maps موقعیت گوشی خود را در نقشه مشاهده نمائید. این فرمان همچنین سریال دستگاه و سریال سیم کارت را نیز برای شما پیامک خواهد کرد.

eset wipe password
این فرمان برای پاک کردن کلیه اطلاعات گوشی استفاده میشود. از این فرمان به صورت تست استفاده نکنید زیرا کلیه برنامه ها ، ایمیل ها ، پیامک ها ، حافظه های رم متصل شده به گوشی ، آهنگ ها ، تصاویر و ویدئو های موجود در شاخه های پیش فرض اندروید حذف خواهند شد . از این فرمان وقتی دیگر هیچ امیدی به دستیابی به گوشی خود ندارید و میخواهید اطلاعات گوشی به دست سارق یا افراد دیگر نیفتد استفاده کنید.



فعال کردن سیستم ضدسرقت ESET Mobile Security          فعال کردن سیستم ضدسرقت ESET Mobile Security


7- در مرحله هفتم سامانه کنترل از راه دور از طریق my.eset.com برای شما فعال خواهد شد . بر روی دکمه Register کلید کنید و حساب کاربری در سایت ESET با ایمیل و رمز ورود دلخواه خود ایجاد نمائید .

8- اگر قبلا حساب کاربری در سایت ESET ایجاد کرده اید گزینه Already have an account را کلیک کنید تا این دستگاه نیز به همان حساب کاربری قبلی شما متصل شود. 


فعال کردن سیستم ضدسرقت ESET Mobile Security          فعال کردن سیستم ضدسرقت ESET Mobile Security


فعال کردن سیستم ضدسرقت ESET Mobile Security          فعال کردن سیستم ضدسرقت ESET Mobile Security


دقت نمائید اگر موبایل دیتا (اینترنت سیم کارت ) و یا سیستم مسیر یابی یا GPS غیر فعال باشد در بخش Optimization هر 5 ستاره روشن نخواهد شد که نشان از ضعف سیستم ضد سرقت در دستگاه شما دارد . زیرا برای مثال اگر اینترنت سیم کارت شما فعال نباشد و گوشی شما از طریق وای فای مودم به اینترنت متصل شود ، در صورت مفقودی نمی توان از طریق سایت my.eset.com آن را مسیر یابی و رهگیری نمود و یا اگر GPS یا سیستم Location گوشی خاموش باشد امکان مکان یابی دستگاه میسر نخواهد بود.

پس از ایجاد حساب کاربری در سایت ESET ایمیل تاییدی همانند شکل زیر برای شما ارسال خواهد شد که باید بر روی لینک موجود در آن کلیک نمائید تا ایمیل شما تائید شود و عملیات ثبت شما تکمیل گردد .


فعال کردن سیستم ضدسرقت ESET Mobile Security


سپس میتوانید با اطلاعات خود وارد بخش AntiTheft سایت ESET در آدرس my.eset.com شوید و دستگاههای خود را با سامانه Anti-theft کنترل نمائید. اگر ضعفی در سیستم ضد سرقت وجود داشته باشد ستاره های دستگاه شما کمتر از 5 عدد خواهد بود که میتوانید با کلیک بر روی View details مشکلات موجود برای کارکرد صحیح سیستم ضد سرقت را بررسی و رفع نمائید. مواردی که باید برای روشن شدن هر 5 ستاره در گوشی فعال باشد عبارتند از Location Services ، GPS Satelites ، Screen Lock ، Mobile Data و Google Play Services .


فعال کردن سیستم ضدسرقت ESET Mobile Security

 



دانلود نرم افزارESET Mobile Security

دانلود

نیازمندیهای سیستم

سیستم عامل:

آندروید 2.3 و بالاتر 
RAM دستگاه 256 MB 
حافظه: 12 MB 
صفحه نمایش لمسی (حداقل 240x320px) 
پردازنده: 500 مگاهرتز ARM7  
اتصال به اینترنت 
ذخیره سازی داخلی 20 MB  * برخی از قابلیت ویژگی نسخه OS وابسته است.

 

 

-برای اولین بار در ایران!
-سریع ترین و بهترین انتی ویروس را روی موبایل خود داشته باشید
-دیگر نگران اطلاعات شخصی و حریم خصوصی  گوشی خود نباشید
-کاملا اورجینال با لایسنس 18 ماهه-شش ماه رایگان
-قابل تمدید و آپدیت سریع
-بدون کاهش سرعت


-آیا شماهم نگران سرقت یا گم شدن گوشی خود هستید؟
با سیستم ضد سرقت و موبایل یاب نود به راحتی گوشی خود را ردیابی و پیدا کنید

توجه داشته باشید که امکان موبایل یاب به تنهایی به قیمت بالایی توسط برخی شرکت ها به فروش می رسد

ضد سرقت..
ضد هک..
ویروسیاب قوی..

جهت خرید  لینک زیر را کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی اندروید , دانلود نرم افزار اندروید , دانلود برنامه اندروید , اموزش اندروید , دانلود جدیدترین بازی ها و برنامه های اندروید, دانلود بازی اندروید دانلود بازی اندروید,دانلود برنامه اندروید,اندرویدیها,اندروید ها,اندروید کده,اندروید مارکت ,اندروید بازار,اندروید 4 ,دانلود بازی و برنامه اندروید,دانلود نرم افزار و بازی اندروید,دانلود وی پی ان رایگان اندروید, دانلود شکن اندروید,دانلود لایو والپیپر اندروید,اندروید5,اندروید 2.3,اندروید2.1,دانلود تم اندروید,دانلود بازی بدون دیتا اندروید,دانلود بازی کم حجم اندروید,دانلود بازی محبوب اندروید, صفر تا صد اندروید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما سرعت باز شدن صفحات سایت چگونه است؟
    بیشتر دوست دارید چی دانلود کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2398
  • کل نظرات : 640
  • افراد آنلاین : 104
  • تعداد اعضا : 25791
  • آی پی امروز : 561
  • آی پی دیروز : 464
  • بازدید امروز : 1,632
  • باردید دیروز : 2,437
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 8,285
  • بازدید ماه : 8,285
  • بازدید سال : 649,818
  • بازدید کلی : 13,753,854
  • کدهای اختصاصی
    آموزش فوق العاده ماساژ