loading...
اندرویدکده,اندرویدیها دانلود بازی اندروید | دانلود نرم افزار اندروید
آخرین ارسال های انجمن
اندرویدیها,اندروید کده بازدید : 1600 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود برنامه Smart Keyboard-کیبورد فارسی برای اندروید نسخه جدید

دانلود کیبورد فارسی برای اندرویددانلود برنامه Smart Keyboard

Smart Keyboard یکی از بهترین و پرطرفدارترین کیبوردها برای گوشی اندروید شماست و قابللیت های گوناگونی دارد.

اندرویدیها,اندروید کده بازدید : 2709 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پیشخوان اول ،آخرین نسخه پیشخوان سیم کارت اول برای اندروید

دانلود نرم افزار پیشخوان اول اندروید دانلود نرم افزار پیشخوان خدمات  سیم کارتی همراه اول

یکی از جدیدترین سرویسهایی که توسط پیشخوان اول برای خطهای  همراه اول ارائه شده است نرم افزار پیشخوان اول است که توصیه میکنم همه کسانی که از خط همراه اول استفاده می کنند از این نرم افزار استفاده کنند و لذت ببرند.

اندرویدیها,اندروید کده بازدید : 6022 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

دانلود مسنجر قاصدک جایگزین ایرانی وی چت

دانلود برنامه قاصدک اندروید

 

مسنجر ایرانی قاصدک که ساخنه شرکت تبیان است در نسخه جدید خود امکاناتی را به برنامه خود افزوده تا کاربران بتوانند با استفاده از آن به ارسال پیام متنی مانند دیگر مسنجرها بپردازند.

مسنجر قاصدک شاید نتواند جایگزین تمام عیار وی چت باشد و خیلی از امکانات آن را دارا نیست ولی توسط شرکت تبیان تولید و به عنوان جایگزین وی چت مطرح گردیده است.

شرکت تبیان مسنجر قاصدک را جایگزین ملی ویچت معرفی کرده است و ازعان داشته است که هدف از ساخت برنامه قاصدک سهولت ارتباط فارسی زبانان در بستری امن و مطمئن است که قادر به پاسخگویی به نیازهای روزمره همه افراد باشد.

ولی برخلاف ادعای این شرکت برنامه قاصدک تنها توانایی ارسال پیام متنی را داراست و خیلی ویزگی های مهم و جالب برنامه وی چت که همه کاربران به دنبال آن هستند را مورد غفلت قرار داده است.

به هر صورت به دلیل درخواست کاربران برنامه قاصدک برای اندروید را آما ده دانلود نموده ایم.امیدوارم از دانلود این برنامه لذت ببرید.

هم اکنون می توانید آخرین نسخه برنامه  قاصدک جایگزین ایرانی وی چت را با در ادامه مطلب با لینک مستقیم از اندرویدپاتوق دریافت کنید.

اندرویدیها,اندروید کده بازدید : 6847 جمعه 06 دی 1392 نظرات (5)

دانلود DiDi Free Calls & Texts 1.2.9 آخرین نسخه مسنجر و چت روم دی دی جایگزین وی چت

دانلود DiDi Free Calls & Texts 1.2.5 آخرین نسخه مسنجر و چت روم دی دی جایگزین وی چت

برنامه DiDi مسنجر و چت روم قدرتمند اندرویدی اولین بار دربین سایت های ایرانی توسط تیم اندروید پاتوق به عنوان جایگزین وی چت مطرح گردید

با توجه به تغیییراتی که در نسخه جدید مسنجر DiDi اندروید به وجود آمده است برآن شدیم تا نسخه جدید این نرم افزار فوق العاده را برای شما کاربران محترم آماده دانلود کنیم.

با توجه به در دسترس نبودن مسنجر وی چت نرم افزاری جایگزین برای آن بسیار مورد توجه است.به نظر می رسد از بین رقیبان برای برای احراز جایگاه ویچت مانند دیالوگ و coco voice ، برنامه کمتر شناخته شده و البته کاربردی تر DiDi توانسته است امکانات شبیه تر و با کیفیت تری را ارایه دهد تا مد نظر کاربران ایرانی قرار بگیرد و برای اولین بار در روز 2 دی توسط تیم اندروید پاتوق به کاربران معرفی شود.

مسنجر DiDi اندروید قابلیت هایی دقیقا شبیه وی چت دارد که از آن جمله می توان توانایی Moment یا همان مومنت وی چت را نام برد که بسیار مورد پسند کاربران وی چت بوده و اکنون در چت روم DiDi اندروید نیز شاهد آن با کیفیت خوب هستیم.

دومین قابلیت مسنجر DiDi اندروید توانایی لایک و کامنت برای پست ها شبیه مسنجر وی چت است که بیشتر از سایر رقبا آن را شبیه به یک شبکه اجتماعی معرفی می کند.سومین قابلیت مسنجر DiDi اندروید توانایی ارسال پیام صوتی همانند ویس وی چت است که البته با کیفیت تر و قوی تر از امکان voice وی چت به نظر می رسد.

قابلیت چهارم مسنجر DiDi اندروید شکلک ها و استیکر های جالب آن و قابلیت افزودن بر آنهاست.یکی از مهمترین قابلیت های چت روم دی دی اندروید هماهنگی اش با سیم کارت های ایرانسل و همراه اول است که دیگر کاربران را درگیر ثبت نام کردن نمیکند و خیلی سریع و راحت ثبت نام کاربران انجام می گیرد. و امکان آخر چت روم دی دی اندروید امکان ساختن گروههای چت Group chat شبیه مسنجر wechat است که بسیار مورد پسند کاربران قرار می گیرد.

در کل مسنجر دی دی اندروید برنامه ای همه تن حریف و مناسب برای جایگزینی وی چت است و ما به شما آن را پیشنهاد می کنیم.هم اکنون می توانید آخرین نسخه مسنجر DiDi اندروید را در ادامه مطلب با لینک مستقیم از اندرویدپاتوق دریافت کنید.

اندرویدیها,اندروید کده بازدید : 1828 پنجشنبه 05 دی 1392 نظرات (0)

دانلود invi Messenger and SMS 0.9.6 مسنجر و پیام رسان قدرتمند اندروید

دانلود invi Messenger and SMS اندروید

دانلود invi Messenger and SMS اندروید

برنامه invi Messenger and SMS اندروید یک اپلیکیشن قدرتمند و فوق العاده جالب برای کاربران اندرویدی است که با استفاده از آن هم میتوانید پیام های خود را مدیریت کنید و هم مسنجری برای ارسال پیام رایگان از طریق اتصال به اینترنت به حساب می آید.

نرم افزار invi Messenger and SMS اندروید به ان صورت است که شما یک حساب با نام کاربری خود می سازید و وارد می شوید و این نرم افزار به شما دوقابلیت را اراییه می کند یکی اینکه با دوستانتان که در مسنجر ثبت نام کرده اند به ارسال پیام و چت بپردازید و دیگری اینکه مدیریت ارسال پیام از گوشی اندرویدی شما را به دست می گیرد و به عنوان یک مسنجر پیام رسان یا مدیریت اس ام اس عمل می کند و میتوان گفت جالب ترین و شیک ترین قسمت این نرم افزار پیام رسان همین مدیریت اس ام اس آن باشد چون فوق العده رنگ و جلوه قشنگ و شیکی به گوشی شما می دهد.

مسنجر invi Messenger and SMS اندروید بیشتر قابلیت های یک برنامه چت اندرویدی را داراست،البته نه شبیه برنامه های قدرتمندی مثل وی چت یا دیالوگ یا coco ولی در حد برنامه های وایبر یا واتساپ عمل میکند و اتفاقا کیفیت بسیار مناسبی را هم ارایه می دهد.

پیام رسان invi Messenger and SMS اندروید همانطور که گفته شد کیفیت بهتری نسبت به بقیه برنامه های مدیریت پیام و اس ام اس دارد و بسیار شیک و کاربر پسند است.به طوری که بسیاری از کاربران از invi Messenger and SMS فقط برای پیام رسان گوشی خود استفاده می کنند.

هم اکنون می توانید آخرین نسخه invi Messenger and SMS مسنجر و پیام رسان اندروید را در ادامه مطلب با لینک مستقیم از اندرویدپاتوق دریافت کنید.

 

اندرویدیها,اندروید کده بازدید : 5345 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (5)

دانلود Dialog Messenger 2.0 مسنجر ایرانی دیالوگ برای اندروید جایگزین ویچت

دانلود Dialog اندروید

دانلود Dialog برنامه چت روم ایرانی و تماس صوتی و ارسال پیام رایگان اندروید

دانلود Dialog اندروید

مسنجر Dialog برای اندروید برنامه چت و تماس رایگان ایرانی جایگزین وی چت است که توسط شرکت ایرانی جی ال ایکس تولید و انتشار یافته است.این روزها با وجود محدود شدن مسنجر وی چت مسنجر Dialog برای اندروید یک جایگزین مناسب برای کاربران ایرانی است.

مسنجر Dialog برای اندروید دارای قابلیت هایی از جمله تماس صوتی و تصویری رایگان و ایجاد گروه چت تا 50 نفر و امکان پیدا کردن افراد نزدیک people nearby وجالب تر از همه تماس صوتی و ایجاد ویس مانند ویچت است.

مسنجر Dialog برای اندروید در سایت های ایرانی به عنوان جایگزین دوم ویچت بعد از مسنجر coco voice معرفی شده و در اختیار کاربران اندرویدی قرار گرفته است.با استفاده از این برنامه همچون مسنجر وی چت ی توانید گروه های چت درست کرده و با دوستان خود به صورت دسته جمعی و گروهی مکالمه داشته باشید و هرگز از محدود شدن آن نگران نباشید چون یک مسنجر اندرویدی کاملا ایرانی و بسیار قدرتمند است.

هم اکنون می توانید آخرین نسخه مسنجر Dialog برای اندروید را با در ادامه مطلب با لینک مستقیم از اندرویدپاتوق دریافت کنید.

 
 
اندرویدیها,اندروید کده بازدید : 4717 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (2)

|دانلود Tango v3.3.70914 مسنجر قدرتمند Tango برای اندروید|

دانلود برنامه تانگو برای اندروید

دانلود Tango v3.3.70914 برنامه چت و تماس صوتی و تصویری و ارسال اس ام اس رایگان برای اندروید

دانلود Tango برای اندروید

برنامه Tango برای اندروید یک مسنجر قدرتمند برای تماس صوتی و ارسال اس ام اس رایگان برای اندروید است که به تازگی محبوبیت فراوانی نزد کاربران ایرانی پیدا کرده است.از بین برنامه های چت برای اندروید مثل وایبر و واتساپ و وی چت و .. برنامه چت Tango برای اندروید توانمندی های خاصی دارد که باعث استقبال فراوان کاربران اندرویدی از برنامه چت تانگو شده است.

برنامه Tango برای اندروید توانمندی ارسال پیام و تماس رایگان و همچنین ایجاد گروه های چت را داراست. شما همچنین در برنامه تانگو برای اندروید می توانید فایل هایی از جمله عکس و فیلم و صدا و .. را برای دوستان خود ارسال کنید.با و جود بسته شدن ویچت برنامه Tango جایگزین بسیار مناسبی برای این برنامه است چون همه توانمندی های وی چت را داراست و از طرف دیگر تانگو کاربران فراوانی دارد که نشان از استقبال فراوان از برنامه Tango برای اندروید در بین کاربران می باشد.

در کل برنامه Tango برای اندروید به شما اجازه ی برقراری تماس صوتی و تصویری، ارسال پیام های متنی ، بازی، ارسال پیام های موسیقی Spotify به صورت رایگان می دهد.

هم اکنون می توانید آخرین نسخه Tango برای اندروید Tango v3.3.70914 را با در ادامه مطلب با لینک مستقیم از اندرویدپاتوق دریافت کنید.

 

اندرویدیها,اندروید کده بازدید : 4246 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (1)

دانلود نرم افزار GO SMS Pro بهترین برنامه مدیریت پیام ها

<a href=دانلود برنامه اندروید GO SMS Pro برنامه مدیریت پیام ها آخرین ورژن برنامه گو اس ام اس" src="http://up.android100.ir/up/androidpatogh/Pictures/GO-SMS-Pro-2دانلودبرنامه-اندروید.jpg" style="width: 260px; height: 434px;" title="دانلود برنامه اندروید GO SMS Pro برنامه مدیریت پیام ها آخرین ورژن برنامه گو اس ام اس android100.ir" />دانلود <a href=برنامه اندروید go sms pro برای اندروید فارسی ساز go sms دانلود پلاگین های go sms android100.ir" src="http://up.android100.ir/up/androidpatogh/Pictures/GO-SMS-Pro-دانلود-نرم-افزار-اندروید-مدیریت-پیام.jpg" style="width: 260px; height: 434px;" />

GO SMS Pro 5.31

 

 

به جرات می توان گفت که بهترین برنامه مدیریت و ارسال اس ام اس اندروید هیمن برنامه Go SMS است که اکثر کاربران ایرانی گوشی های اندروید نیز از آن استفاده می کنند. این نرم افزار 60 میلیون کاربر در جهان دارد

یک نرم افزار پیام رسانی محبوب، قدرتمند، جالب و امن . نرم افزار Go SMS  از  SMS / MMS  به خوبی پشتیبانی می کند  امکانات رایگان بسیار زیادی ارائه را به کاربران ارائه می کند کا شما را از هر نرم افزار دیگری دراین زمینه بی نیاز میکند. امتیاز در گوگل پلی:

اندرویدیها,اندروید کده بازدید : 7750 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود viber برای اندروید آخرین ورژن وایبر برنامه تماس رایگان

دانلود viber برای اندروید آخرین ورژن برنامه وایبر 4.0.0.1707 دانلود برنامه اندروید تماس و پیام رایگان

 

جدیدترین ورژن برنامه وایبر برای اندروید که بین کاربران به بهترین برنامه تماس و اس ام اس رایگان معروف است را برای شما قرار داده ایم

اندرویدیها,اندروید کده بازدید : 2176 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

ارسال اس ام اس هنگام راه رفتن Text On The Go

دانلود برنامه ارسال اس ام اس هنگام راه رفتن  برای اندرویدText On The Go

ارسال اس ام اس هنگام راه رفتن Text On The Go

با حجم 900 کیلو بایت و قابل نصب روی اندروید 2.2 و بالاتر

با این نرم افزار کاربردی موقع راه رفتن و تماشای تلویزیون و........می تونید اس ارسال کنید و جلوتون رو هم ببینید.

 

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی اندروید , دانلود نرم افزار اندروید , دانلود برنامه اندروید , اموزش اندروید , دانلود جدیدترین بازی ها و برنامه های اندروید, دانلود بازی اندروید دانلود بازی اندروید,دانلود برنامه اندروید,اندرویدیها,اندروید ها,اندروید کده,اندروید مارکت ,اندروید بازار,اندروید 4 ,دانلود بازی و برنامه اندروید,دانلود نرم افزار و بازی اندروید,دانلود وی پی ان رایگان اندروید, دانلود شکن اندروید,دانلود لایو والپیپر اندروید,اندروید5,اندروید 2.3,اندروید2.1,دانلود تم اندروید,دانلود بازی بدون دیتا اندروید,دانلود بازی کم حجم اندروید,دانلود بازی محبوب اندروید, صفر تا صد اندروید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما سرعت باز شدن صفحات سایت چگونه است؟
    بیشتر دوست دارید چی دانلود کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2398
  • کل نظرات : 640
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 25789
  • آی پی امروز : 195
  • آی پی دیروز : 569
  • بازدید امروز : 1,064
  • باردید دیروز : 3,387
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 15,552
  • بازدید ماه : 65,993
  • بازدید سال : 456,253
  • بازدید کلی : 13,560,289
  • کدهای اختصاصی
    آموزش فوق العاده ماساژ